منظور از فوت یخچال چیست؟

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 5 دقیقه
فوت یخچال واژه ای آشنا برای تمام کسانی است که قصد خرید یخچال فریزر را دارند و فروشندگان علاوه بر توضیح ویژگی یخچال، در مورد فوت یخچال نیز صحبت می کنند. فوت یخچال واحد اندازه گیری ظرفیت و گنجایش یخچال فریزرها است. بنابراین اگر قصد خرید یخچال فریزر را دارید

چگونه بفهمیم یخچال چند فوت است؟


برای محاسبه فوت یخچال و اینکه چگونه متوجه شویم که یخچال چند فوت است، کافی است متر را بردارید و درب یخچال را تا انتها باز کنید. سپس از لبه بدنه یخچال تا انتهای عمق یخچال را اندازه گیری و یادداشت کرده و سانتی متر به دست آمده را تقسیم بر عدد 30 کنید.

پس از اندازه گیری عرض و ارتفاع یخچال، باید آن ها را تقسیم بر عدد 30 کنید و همه اعدادی که یادداشت کرده اید را در هم ضرب نمایید تا بتوانید فوت یخچال را به دست آورید. البته این فقط محاسبه فوت یخچال بود. در صورتی که فریزر هم دارید، باید همین مراحل را تکرار کنید تا فوت فریزر را نیز به دست آورید و با عددی که از ضرب ابعاد یخچال به دست آورده بودید، جمع کنید.

طریقه تبدیل لیتر به فوت

برای مثال زمانی که فروشنده به شما می گوید ظرفیت یخچال 589 لیتر است.

کافی است عدد 589 را بر 28.3 تقسیم کنید، عدد به دست آمده 20 است و یعنی یخچال 20 فوت است.
پس با این مثال اینگونه متوجه می شویم که هر فوت معادل 28.3 لیتر است.
حال شاید این سوال برای شما پیش آمده باشد که هر فوت چند سانتی متر است؟
هر فوت معادل 30.5 سانتی متر است.

سایز مناسب یخچال فریزر بر حسب فوت

هر فرد به 4 فوت یخچال و 2 فوت فریزر نیاز دارد. با این پیش فرض توصیه می شود:

برای افرادی که دانشجو هستند و یا به تنهایی زندگی می کنند، مناسب ترین فوت یخچال بین 5 تا 7 فوت است.
برای زوج های جوانی که به تازگی زندگی خود را شروع کرده اند و یا خانواده های کم جمعیت تا 3 نفر، یخچال های 18 تا 22 فوت بسیار مناسب است.
برای خانواده هایی که تعداد اعضای بیشتری دارند و از یخچال فریزر بیشتر استفاده می کنند، یخچال بین 22 تا 44 فوت جوابگو خواهد بود.

  • برچسب‌ها:
دیدگاه شما
بدون دیدگاه